Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, January 24, 2012

Salam semua,cepat benar masa berlalu ,last aku menulis blog pada tahun 2010,sekian lama x bukak teringin nak menulis disini plak,dari tahun 2010 ke tahun 2012 banyak perubahan telah berlaku dalam hidup keluarga ku...pertengahan tahun 2010 kami berpindah ke rumah baru Alhamdulilah rezeki dari Allah .diawal 2011 aku cuba membuka pengalaman dgn pergi berjalan ke china ,bermcm pengalaman aku disana,jika ade rezeki aku akan bawa isteri dan anak aku kesana .berita gembira 2011 isteri ku pregnant dan ketika isteri ku hampir bersalin ,kami sekeluarga dikejutkan di permergian bapa isteri ku,baru seminggu kami pulang behari raya bersama nyer beliau nampak sihat tiada tanda2 yang beliau akan pergi meninggalkan kami.dan yg aku terkilan beliau teringin nak dtg rumah baru yg kami beli tapi beliau x sempat datang .seminggu lepas permergian bapa mertua ku .pada tarikh 24.9.2011 aku dikurniakan seorg bayi lelaki .Alhamdulilah isteri dan anak aku sihat terima kasih Haslina kerana mengandung dan melahirkan putera ku,yg ku beri nama Syed Adam Zafran.semoga menjadi anak yg soleh .di awal tahun 2012 nie aku harap perjalanan hidup kami akan lebih baik .kepada mu Ya Allah aku bemohon lindungikan lah keluarga kami dari segala musibah dan buka segala pintu rahmat mu kepada ku,ibubapaku,isteri ku ,anak2 ,keluarga ku dan semua umat islam didunia ini.semoga kami semua berada didadalam redh mu Ya Allah.

No comments: