Lilypie Third Birthday tickers

Monday, June 15, 2009

June 09

setelah puas bercuti hujung mei lepas hingga balik ke kl..aku kembali ke tugas asal berkerja ...dan menunaikan kembali tanggunjawab rutin ...hmmm mcm biase ler kan...wife aku akan balik penang ler pada .4 june dan pulang ker kl pada 6 junemakna hanya dua hari wife aku kembali ker penang .tapi hujung minggu nyer dia akan balik kl ..dan pada 9 june dia nak balik ker penang tiket bas awal pagi utk ke penang habis ...jadi dia menangguhkan tiket utk balik kol 5 ptg isnin tu ..tapi sesuatu yg tak diduga berlaku dirumah vista memaksa aku dan wife bergegas pulang ker kampung utk berehat dan mengambil mood serta menenangkan fikiran akibat kejutan yg kami terima ..ptg kami pulang jugak ker perak ..wife ..aku pada selasa nyer bergerak ke penang ..dan tinggal ler aku ngan najihah di kuala kangsar sehingga hari khamis ...tak pasal2 aku bercuti selama 3 hari ..abis cuti tahun aku ...skrg baki nyer cuma tinggal 10 hari jer...nak buat macamana kan terpaksa.hari Khamis kami bertolak balik ker kl dan jumaat aku berkerja utk sehari dgn mood yg masih resah ..Harapan aku ..semoga Allah kuat semangat aku sekeluarga serta dilindungi sentiasa dari perkara-perkara yg tidak elok....Kepada mu Ya Allah Aku bermohon lindungi kami semua..insan yg lemah ini....

No comments: